Instalacja internetu światłowodowego realizowana jest poprzez infrastrukturę sieci słupów energetycznych (prądowych) niskiego napięcia. W większości realizowane są napowietrznie tak jak przebiega przyłącz prądowy. Montaż polega na przyłączu światłowodu do budynku (w przypadku mieszkań w blokach, wprowadzamy światłowód najcześciej z klatki schodowej), montaż gniazdka abonenckiego, oraz aktywację powierzonych urządzeń. Usługa montażu kabla UTP pomiędzy pokojami wewnątrz domu, instalacja dodatkowych urządzeń do rozprowadzania WI-FI, przewierty itp. są płatne dodatkowo według cennika usług lub w przypadku dużych sieci, wyceny indywidualnej.
Nie gwarantujemy zasięgu w całym budynku ze wzgledu na zbyt dużą ilosć czynników (każdy materiał tłumi fale radiowe - ściany, meble , sprzęt znajdujący sie w domu/mieszkaniu ). Zasięg jest również uzależniony od karty sieciowej - słabsze będą wskazywały gorszy sygnał.
Nie, przy instalacji bezpłatnie przekazujemy terminal światłowodowy z wbudowaną funkcją routera. Sprzęt jest wydany na czas umowy i podlega zwrotowi po zakończeniu współpracy.
Nasz terminal światłowodowy musi być, jednakże nic nie stoi na przeszkodzie, aby do niego podpiąć swój prywatny router. Możemy również nasz terminal przestawić w tryb BRIDGE.
Tak, rezerwacja stałego, publicznego adresu IP to dodatkowa usługa płatna 5zł/miesięcznie do abonamentu. Jest to traktowane jako pakiet dodatkowy i jest to usługa bez okresu zobowiązania.
Oczywiśćie, jeżeli instalacja jest sprawna to wystarczy zgłosić się do biura w celu sporządzenia protokołu (Dane na kogo ma być umowa, dane kontaktowe, adresy). Najszybciej następnego dnia roboczego terminal wraz z umową będzie gotowy do odbioru.
Usługa telewizji JAMBOX HD nie korzysta z pasma internetowego. Porty LAN w naszym terminalu są wyłączone z Internetu i są przeznaczone wyłącznie dla dekoderów IPTV w transmisji multicast. (Nie dotyczy to usługi SMART TV).
Do odbierania telewizji wymagany jest dekoder podpięty do terminala światłowodowego. Podłączenie dekoderów jest za pomocą przewodów internetowych (skrętka). W przypadku dekodera TV SMART jest możliwość uruchomienia telewizji poprzez WI-FI ( przy założeniu że sygnał sieci bezprzewodowej jest silny )
Na jednej umowie można uruchomić maksymalnie 4 dekodery telewizyjne. Jest możliwosc instalacji wiekszej liczby ale konieczne jest zawarcie kolejnej umowy.
Zobacz poradnik Jak zalogować się do JAMBOX go - kliknij
Do dekodera można podłączyć każdy odbiornik telewizyjny wyposażony cyfrowe wejście HDMI, zalecamy skorzystanie z takiego podłączenia - umożliwia ono wykorzystanie w pełni możliwości sprzętu i pozwala cieszyć się wysoką, cyfrową jakością obrazu i dźwięku.
Nie, nasze terminale mają wbudowane porty telefoniczne (maks dwa) więc nie ma potrzeby dokupywania swojej centralki.
Tak, w takim przypadku podamy niezbędne dane do uruchomienia usługi.
W technologii VoIP (Voice over Internet Protocol).
Wstępnie nie ustalamy limitu, jednakże w przypadku chęci posiadania więcej niż 2 numerów należy pamiętać, że będzie konieczne posiadanie odpowiedniego sprzętu, którego my niedostarczamy.
Tak, wszelkie zapytania o ofertę można kierować tutaj.
Instalacja aparatu telefonicznego oraz rozprowadzenie instalacji telefonicznej na życzenie klienta są dodatkowo płatne (wycena na miejscu). W przypadku braku potrzeby przyjazdu techników usługa aktywacji jest bezpłatna.
Działamy na nadajnikach sieci PLUS operatora Polkomtel sp. z o.o.
Oferta LTE jest ofertą JAMBOX (Operator SGT S.A. ) Sprawdź
Aby przenieść numer do nas, należy wypełnić wniosek o przeniesienie numeru na biurze obsługi klienta lub przesłać go do nas mailowo (Wniosek jest dostępny w zakładce "Dla abonenta / dokumenty i pliki". Wszelkie formalności z przeniesieniem numeru jak i wypowiedzeniem zajmujemy się my. Przed wypełnieniem wniosku, potrzebujemy wiedzieć jaki jest status aktualnej umowy. Jeżeli umowa nie jest na okresie bezterminowym i ma swoje zobowiązanie, to nie może być ono dłuższe niż 120 dni.
Nie, sprzedajemy tylko i wyłącznie sam abonament.
Tutaj można znaleźć poglądową mapkę z zasięgiem sieci GSM.
Upewnij się, czy zasilacz jest prawidłowo wpięty do sieci >>> czy kabel zasilania jest wpięty prawidłowo do routera >>> czy przycisk zasilania jest wciśnięty >> czy na urządzeniu nie został wciśnięty przycisk wyłączenia diod ( jeżeli model jest wyposażony ) >>> Jeżeli te czynności nie pomogą to można spróbować podmienić zasilacz o takich samych parametrach.
Upewnij się, że główny kabel światłowodowy jest wpięty prawidłowo do portu w routerze oraz do puszki światłowodowej >>> dociśnij kabel, aby upewnić się że jest prawidłowo wpięty >>> sprawdź przetarcia na przewodzie światłowodowym oraz czy kabel nie jest za mocno zagięty ( nie może być zagięty pod ostrym kątem ) >>> zobacz czy któraś z końcówek nie jest ukręcona czy złamana
Upewnij się że na swoim urządzeniu masz uruchomiona kartę sieci wi-fi >>> sprawdź czy dioda sieci wi-fi na routerze się świeci – jeżeli nie to spróbuj nacisnąć przycisk wł/wył sieci bezprzewodowej ( jeżeli router jest wyposażony ) >>> wepnij się do routera po kablu - wpinamy kabel ethernetowy w swój komputer i podłączamy go do jednego z portów LAN routera (popatrz na opis podłączenia kabli w routerze). Jeżeli na kablu nie ma żadnych problemów, na pewno masz problem z połączeniem po wi-fi >>> jeżeli brak sieci wi-fi jest tylko na jednym urządzeniu a pozostałe łączą się poprawnie może to wskazywać na uszkodzenie tylko tego urządzenia
Upewnij kabel przesyłowy jest wpięty prawidłowo portu w routerze/komputerze >>> dociśnij wszystkie kable, aby upewnić się, że żaden się nie wysunął >>> sprawdź czy połączenie sieci przewodowej ethernet jest włączone >>> sprawdź przetarcia na przewodach, zobacz czy któraś z końcówek nie jest ukręcona czy złamana >>> we wtyczce na końcu kabla wpiętych jest 8 cienkich przewodów. Sprawdź czy któreś nie wysunęły się ze złączy
Parametry sprzętowe komputera: Rozmiar udostępnianych w Internecie materiałów stale się zwiększa. Kiedyś strony internetowe rzadko przekraczały rozmiar megabajta, dziś udostępniane są dane których rozmiar przekracza gigabajt. Jeżeli Twój komputer jest starszej daty to musisz wiedzieć że najprawdopodobniej całość pamięci operacyjnej zajmie system, a jeżeli coś zostanie - najprawdopodobniej zużyje to sama przeglądarka. Przeglądarka z kilkoma otwartymi zakładkami potrafi zużyć kilkaset megabajtów pamięci operacyjnej. W takim przypadku otwieranie strony przez przeglądarkę potrafi trwać naprawdę koszmarnie długo. Wykorzystanie zasobów sprzętowych No dobra, Twój komputer jest prosto z półki sklepowej a rankingach zajmuje pierwsze miejsce. Ale nawet i to nie pomoże jeżeli w przeglądarce zainstalowane jest dwadzieścia wtyczek z różnych dziwnych stron, rejestr komputera puchnie, a procesor zużywany jest przez wtyczkę do oglądania telewizji a na dodatek dwa zainstalowane programy antywirusowe do reszty dobijają system. Sprawdź listę zainstalowanych programów i aplikacji. Usuń to co zbędne. Jeden program antywirusowy wystarczy. Zobacz na listę procesów, czy jakaś aplikacja nie zużywa zbyt dużo pamięci lub procesora. Jeżeli przeciążysz komputer otwieranie stron będzie trwało bardzo długo. Wirusy Sprawdź czy masz aktualny program antywirusowy. Przeskanuj komputer. Nic tak nie zużyje Twojego pasma Internetu niż wirus rozsyłający się po całym świecie. Aplikacje do pobierania plików Cała masa aplikacji do wymiany plików w Internecie. Jedyne co trzeba zrobić, żeby nie zakłócał on naszej pracy w Internecie to skonfigurować go tak, żeby nie ściągał i nie wysyłał z maksymalną prędkością naszego łącza i należy go wyłączyć po zakończeniu pobierania ( kilka lub kilkanaście tysięcy ludzi z całego świata będzie się łączyć do Twojego programu skutecznie zapychając Twoje łącze WI-FI: Sieć bezprzewodowa WiFi, pomimo że bardzo wygodna i łatwo dostępna - nie jest idealna. Należy mieć świadomość, że to technologia dosyć ułomna. Teoretyczny zasięg sieci bezprzewodowej w przestrzeni otwartej i bez zakłóceń to do 90 metrów! Przeszkody takie jak ściany, okna i drzwi powodują bardzo duże tłumienia i spadek jakości sygnału. Jeżeli do tego dodamy zakłócenia z sieci energetycznych i innych sieci bezprzewodowych (sąsiedzi również mają WiFi), pasmo sieci bezprzewodowej 2.4 Ghz wykorzystywane jest przez producentów niemal wszystkiego co łączy się bez kabli i możemy spodziewać się problemów.
Upewnij się że na terminalu światłowodowym pali się dioda Phone1 lub Phone2 (jeżeli urządzenie posiada drugi port telefoniczny) >>> sprawdź czy kabel telefoniczny oraz wtyczki nie są uszkodzone >>> sprawdź czy kabel łączący urządzenie z aparatem jest prawidłowo wpięty >>>jeżeli masz możliwość to sprawdź połączenie podpinając inny aparat telefoniczny >>> jeżeli Twoja siec telefoniczna jest bardziej rozbudowana lub przestarzała a aparat telefoniczny działa na krótkim kablu może to oznaczać że będzie konieczność wymiany instalacji telefonicznej lub zastosowanie bezprzewodowych aparatów telefonicznych.