Najczęściej zadawane pytania FAQ



Instalacja internetu światłowodowego realizowana jest poprzez infrastrukturę sieci słupów energetycznych (prądowych) niskiego napięcia. W większości realizowane są napowietrznie tak jak przebiega przyłącz prądowy. Montaż polega na przyłączu światłowodu do budynku (w przypadku mieszkań w blokach, wprowadzamy światłowód najcześciej z klatki schodowej), montaż gniazdka abonenckiego, oraz aktywację powierzonych urządzeń. Usługa montażu kabla UTP pomiędzy pokojami wewnątrz domu, instalacja dodatkowych urządzeń do rozprowadzania WI-FI, przewierty itp. są płatne dodatkowo według cennika usług lub w przypadku dużych sieci, wyceny indywidualnej.

Nie gwarantujemy zasięgu w całym budynku ze wzgledu na zbyt dużą ilosć czynników (każdy materiał tłumi fale radiowe - ściany, meble , sprzęt znajdujący sie w domu/mieszkaniu ). Zasięg jest również uzależniony od karty sieciowej - słabsze będą wskazywały gorszy sygnał.

Nie, przy instalacji bezpłatnie przekazujemy terminal światłowodowy z wbudowaną funkcją routera. Sprzęt jest wydany na czas umowy i podlega zwrotowi po zakończeniu współpracy.

Nasz terminal światłowodowy musi być, jednakże nic nie stoi na przeszkodzie, aby do niego podpiąć swój prywatny router. Możemy również nasz terminal przestawić w tryb BRIDGE.

Tak, rezerwacja stałego, publicznego adresu IP to dodatkowa usługa płatna 5zł/miesięcznie do abonamentu. Jest to traktowane jako pakiet dodatkowy i jest to usługa bez okresu zobowiązania.

Oczywiśćie, jeżeli instalacja jest sprawna to wystarczy zgłosić się do biura w celu sporządzenia protokołu (Dane na kogo ma być umowa, dane kontaktowe, adresy). Najszybciej następnego dnia roboczego terminal wraz z umową będzie gotowy do odbioru.

Logo
Aleja Matki Bożej Fatimskiej 39,
34-100 Wadowice
telefon: 33 823 29 40
email: biuro@wadowicenet.pl
Polub nas
© 2024 WadowiceNET . Internet Telewizja Telefon w Wadowicach. Wszelkie prawa zastrzeżone.